Ny blogg!

Jag ska försöka skriva mer nu hade jag tänkt men på en relativ ny blogg. http://jobi.blogg.se
 
 

Don't stop believing

Hoppas ni har haft en bra lördag än så länge, jag har bara tagit det lugnt, chillat i soffan ett tag och sitter just nu och tittar på Emma en film som går på kanal 8!! I torsdags till fredag sov jag över hos Liliy i Norrtälje! Elise och Jacob gjorde det också, super mysigt var det!!! Förutom det klippte jag mig i torsdags, blev inte alls nöjsd haha, men jag vänjer mig nog ;)
      Bilden är tagen av Liliy, och tog den från hennes blogg!!

Skolan

För en liten stund sedan fick vi reda på att vi inte har svenska, vi skulle alltså börja 11.10 och inte 9.45. Nu sitter vi och chillar i "bubblan" och håller på med våra datorer, som vanligt!  Om några timmar får vi reda på vårt So prov, gha är jättenervös, det är tydligen många som fått F och E och hoppas det inte är jag!!!

Lill-justin


I am very happy

Idag var jag tvungen att gå upp 8. men det var det värt. Åkte till Ikea och fick rådgivning på hur mitt rum ska se ut. så  nu eller snart kommer de bli helt annoorlunda. har köpt en matta, ett nytt skrivbord och en palm XD
men det var väl allt.

I love you, why do you not understand that?


1: Advent

idag är det 1: advent och jag måste säga att det är första gången jg inte får njuta av att det snart är Jul. Jag menar v.48 (3prov) v.49 (1 prov 1 eng bokredovisning) v.50 (2 prov och 1 inlämning)
Åre: Februari 2011, med skolan. Foto: Jag
Idag ska jag göra Franska, Matte och Musik. Men vem orkar lyssna på mitt pluggande varje inlägg?

Tjena min mittbena

Tro det eller ej, men jag kommer börja på gymnasiet näsa höst. Idag var nämligen alla nior i min skola på Gymnasiemässan Det var full smackat med folk. Jag kunde tyvär inte stanna så länge för jag har ju sång på fredag. Kom 3min försent men det var nog inte hela världen. idag ska vi vara oss Linn och jag tror att vi ska BAKA, En i gänget kommer iaf bli över lycklig över detta! Juste Lisa och Malin är i Spanien och det är tråkigt.

Det värsta jag vet är att stå införklassen, jag hade bokredovisning i torsdags och jag redovisade en enegelsk, men jag tror ingen  märkte något :) Nu ksa jag inte babbla mer Kram//JOJO

Vardagen

Igår var det filmkväll hos Linn. Vi var bara 5 stycken för alla andra är bort resta! men det var roligt ändå, vi såg på en film som jag kan utantill det roliga är att jag inte kommer på namnet nu XD Jag är förkyld.... IGEN.... jag orkar inte mer. Om det inte gått över efter höstlovet ska jag gå till docktorn och jag hatr sjukhus/docktors forbi!! Men det är inte så konstigt  egentligen jag har aldrig behövt vara på ett och föresten så dör man på sjukhus :( jag håller på att skriva ett franskbrev jag kan inte hitta på mer men det är bara ca ett A4 och det är för lite tycker jag :D
det blev ingen sånglektion igår det var lite tråkigt!
Denna låt skulle jag ha spelat i fredags.

Mitt liv efter förra inlägget...

Det var länge sedan jag bloggade. men jag bloggar bara när jag har tid och lust! Denna och nästa vecka praoar jag på ett dagis. Det är å himmla roligt. Många gillar mig ochde säger att jag är deras bästakompis fröken, jag känner mig fett gammal när de säger "fröken" men jag är 10-13 år äldre än dem så det får man vl ta XD. Igår var det filmkväll hos Lisa men jag hade gster (STAvning?!?) SÅ JAG KUNDE INTE GÅ grymt TRÅKIGT ALLTSÅ.
15-25 ELLER 25-31 Mars kommer fransmännen hit det är alltså om ca 6 månader :) Är grymt taggade alltså.
JUSTE GRATTIS MALIN I EFTERSKOTT!!!!!!!! :D

Skolan Och Musik

När jag läser mina kompisars bloggar blir jag värkligen bloggsugen, så nu kommer det ett blogg inlägg. Jag kommer inte att berätta allt som har hänt den senaste tiden för då skulle det bli jättelångt. Jag kan börja med och berätta vad som hände igår!

Vi har så mycket prov, inlämningar, och läxor denna och nästa vecka. I skolan var det jätteroligt, som det har varit den senaste tiden :) Jag har nästan blivit färdig med mitt bokomslag vi gör på bilden. På franska provet fick jag MVG kan ni fatta MVG jag är så himla stolt över det!!! Tar också sånglektioener och min lärare säger att jag har en väldigt vacker och ovanligröst. Hon har aldrig hört en sådan röst förut sa hon och det var jätteroligt att höra. När jag kom hem var jag tvungen att plugga biologi skulle nämligen skicka ett projekt till min lärare senast 24.00 om kloning. Linn frågade om jag kunde hänga med till Annie. Jag ville värkligen men jag var hundvackt, lite förkyld och jag var tvungen att plugga. Sedan när jag gick på schoolsoft fanns inte hans meiladress, jag fick panik. Som tur var var malin med Linn så hon sa den till. TACK än en gång ;)!!!! Aja detta hände väl igår då. Ha det bra kram

Inget vidare inlägg då men aja

Denna vecka har jag varit i skolan ...suprize... Det har varit väldigt trögt. På bilden ska vi göra ett nytt omslag till en bok och jag har valt "När jag hör din röst" Det är en twilight bok om ni inte ved det. Nästa vecka har jag engelska (klar) Franska måndag och fredag (har gjort till frdag) Biologi onsdag kan typ hälften och matte (fattar ingenting)
Min syrra har tjata och tjatat på mig att jag ska ta en sång lektion och på fredag blir det äntligen av, är fett nervös om jag säger så. Men jag tänkte typ sjung Ulrik munters cover av Born this way. Och sen kan jag ju ta den på uppspelet i vår. Juste! Jag tror att jag vet vilken inriktning och skola jag vill börja på, men det är hemligt tillsjag kommit in. Men aja
Juste! Jag håller på att ändra min vardag lite grann och jag säger hur det går när det är klart

Inköp

Idag var jag och mamsen i TC och jag klippte håret! Det är så skönt när det är gjort och då kan man ju alltid passa på att köpa lite saker, jag köpte en väska och ett par idrottsbyxor... Jag har haft mina blåa i 2 år nu... satt... men iaf det kommer en bild längre ner. imorgon börjar jag skolan som sagt! och jag är så avundsjuk för att 7orna och 8orna kommer få datorer och jag tror Mac så jag är JÄTTE avundsjuk. Oh juste jag har gått på en foto-kurs men denna gång med Emma. man lärde sig värkligen jättemycket. jag började ju gå men jag fick en ny plats på denna :-)
Köpt
Svart väska: Åhlens 995 kr

En egen reflex skärm: En liten Rockring, Folie & Tejp

Revolutionary Road

Den här filmen är så himla bra, den är rätt sorlig men den är grymt bra också. Trailern är inte så bra men filmen är det värkligen. Jag rekomenderar den värkligen. Det är samma skådespelare som i Titanic Kate Winslet och Leonardo DiCaprio. Fast 10 år senare denna film hade premier december 2008 och Titanic 1998.

Pray For Norway

.